Sretno Stablo Prijatelja anime pliš lutke HTF Nasmijao slatka pliš igračke 32 cm, meki jastuk visoke kvalitete za poklon
Dogovor Opis
Molimo, imajte na umu veličinu i, molimo vas, ne očekujte veće od prave stvari.Molim vas, kupite nakon toga, kao što ćete saznati veličinu i согласуете veličina, i ne ostavljajte nam negativne kritike kada očekujete veće veličine.
O proizvodu
Svi naši proizvodi su isti kao na slikama. (Molimo, uzmite u obzir da je zbog rasvjete prilikom snimanja fotografija katkad je moguće manje razlike.) Ono što vidite je ono što dobivate.Ako vas zanimaju detalji molimo, upoznajte se s našim detaljnim fotografijama što je moguće bliži.Mi ćemo se potruditi da vam ponuditi sveobuhvatnu fotografije naših proizvoda.
O adresi isporuke
Molimo vas provjerite adresu koju ste naveli prilikom postavljanja naloga u www.greenroom.com.hr to je ispravno.Mi ćemo poslati proizvod na adresi navedenoj u www.greenroom.com.hr .Ako se dogodi, tako da ćete želite promijeniti adresu, molimo, pošaljite e-mail www.greenroom.com.hr napomena na nalogu.
O načinima plaćanja
Primamo Alipay Escrow, Western Union, T/T (bankovni transfer) i Money Gram.Možete odabrati bilo koji od tih načina plaćanja i pitati nas vam poslati podatke za plaćanje.
O pakiranju
Svi naši proizvodi će biti provjereni prije slanja i bit će dobro upakiran u slučaju, ako su oštećeni pri prijevozu.
O načinima dostave ili dostave
Nakon primitka vaše narudžbe ćemo organizirati slanje u roku od 3 dana.Ako želite da biste poslali smo prioritetno Kina je besplatna, dostava će biti potrebno više vremena.To je otprilike od 15 do 30 dana. (Napomena: Kupci iz Turske i Brazila, molim vas, nemojte odabrati ovu metodu, budući da on ne može biti odveden u Tursku i Brazil.) Ako želite dobiti robu brže, možete odabrati DHL, ili EMS.Uzmite, na primjer, u SAD-u: dostava EMS traje od 5 do 7 dana, a DHL - od 3 do 5 dana.Ako želite da pronađu vaš nalog, možete ići u detalje naloga ili nam pošaljite e-mail za provjeru.Čim šaljemo pošiljke, transportna tvrtka kontrolira, kada pošiljka će biti poslana.Dakle, molim pričekajte dolaska parcele.Ako to traje duže nego što se očekivalo, molimo vas, javite nam i mi ćemo provjeriti i поторопим судоходную tvrtku.
O povratne informacije
Naši su vrlo važni za nas.Nakon što ste dobili proizvod od nas, bili bismo zahvalni ako bi ste ostavili pozitivan pregled (5 zvjezdica) u našoj trgovini.Ali ako niste zadovoljni našim proizvodom, možete prvo da nas kontaktirate prije nego što ostavite komentar.Bili bismo zahvalni ako bi ste ostavili negativne kritike, ne govori nam o tome.Mi ćemo učiniti sve što je moguće da ponudi rješenje, kao što samo kažete da iskustvo kupovine nije tako dobro kao što se očekivalo.Komunikacija je vrlo važna.Mogli ste nam pokaže pozitivne povratne informacije koje su nam ostavili, kako želite staviti imamo više naloga.Mi ćemo vam dati popust na proizvode u budućim poslovima.
O promjeni veličine, boje ili stila
Nakon što ste dobili proizvod od nas, molimo vas, pokušajte.Ali, molim vas, pobrinite se da obuća u dobrom stanju, jer, ako je veličina prevelika ili premala, možete razmjenjivati kod nas.Vršimo zamjenu samo u slučaju, ako se roba nije oštećena i nije se koristila za daljnju prodaju.Molimo vas da nam javite kada želite izvršiti zamjenu.Ako želite promijeniti veličinu, boju ili stil, morate platiti troškove dostave, da se vrati stari model, a nama - da vam poslati novu.Ali, molimo vas, provjerite da li ste sigurni u veličinama, bojama ili stilovima prije kupnje, da se smanji neugodnosti kako za vas tako i za nas.
Za povrat robe Ako je povrat pozvan nastanak problema s naših roba, mi ćemo snositi troškove dostave.Ali trebat će nam vaša pomoć, da nam ponudi fotografije, tako da smo znali da proizvodi loše kvalitete.Ako povrat pozvan samo u tome da kupci nisu zadovoljni sa stilovima ili bojama ili iz bilo kojeg drugog razloga, nevezano sa kvalitetom, kupci bi trebali snositi troškove dostave.
Molimo vas da nas o tome obavijestite prije slanja robe natrag, tako da možemo dobiti robu bez problema.Molimo vas da koristite kutiju za pakiranje robe, da on nije bio oštećen prilikom transporta.I, molim vas, shvatite, da ćemo vratiti novac čim dobili proizvod natrag.I ne možemo vratiti novac, ako proizvod nije pogodan za daljnju prodaju.
Vaše zadovoljstvo je naš prioritet.Mi ćemo se potruditi ponuditi vam našu najbolju uslugu i najbolje proizvode.
Tema | Životinje i Insekti |
Posebna upotreba | Odijela |
Naziv odjela | Odrasla osoba |
Podrijetlo | Kontinentalna Kina |
Naši
Napiši recenziju
Vi svibanj također željeli to